Politica de Retur
Cum returnezi?
Dacă vrei să returnezi o comandă sau un produs, să știi că e foarte simplu la Godeea. Trebuie să ne anuntați, iar dvs. va veti ocupa de retur.
Primul schimb este gratuit. Costul returului va fi suportat de cātre client.
Costumele de baie NU se pot returna.
Ai la dispoziție 14 zile calendaristice de la data primirii coletului și ca produsele trebuie să îndeplinească câteva condiții.
Returnarea banilor se face între 7-10 zile lucrătoare.
Dacă produsele returnate sunt identificate ca fiind folosite, purtate sau spălate, este posibil să fie nevoiți să vi le trimitem înapoi. În acest caz, nu va exista nicio rambursare.
!!! În cazul în care clientul nu răspunde curierului pentru livrarea coletului sau refuză coletul, la urmatoarea comandă și un eventual retur, va achita transportul acestora.
În cadrul unor campanii, unde se oferã cadou un anumit produs, în cazul unui retur, acesta va fi acceptat doar dacã se returneazã si cadoul. Cadoul nu poate fi pãstrat, decât dacã se pãstreazã si produsul plãtit.
Ce este un retur responsabil?
Produsul pe care dorești să îl returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Asta înseamnă: probat, dar nepurtat, fără pete, fără urme de uzură sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie și pe cât posibil cu eticheta încă atașată. Cineva poate că va iubi produsul returnat de către tine, așa că ai grijă de el!
Impactul asupra mediului înconjurator este destul de mare. Aici intra: materiale irosite pentru ambalare, mașini în trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregătesc produsul ca mai apoi sa-l despacheteze și mai ales. Cât timp produsul este blocat într-o comandă neridicată, alt client s-ar putea bucura de el.
Condiții retur
Condiția acceptării returului este ca produsele să fie în aceeași stare în care au fost livrate (să nu fie deteriorate, să nu prezinte semne de purtare, să aiba toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul să refuzăm orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, întrucât poate pune în pericol sănătatea cumpărătorilor.
Îți recomandăm să probezi produsele fără îndepărtarea etichetei detașabile. Trebuie să mai știi că returul produsului fără eticheta de compozițe nu poate fi acceptat. Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate. Daca în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
ATENȚIE!!!
Costumele de baie nu se returneză!
Conform legistatiei in vigoare, articolele vestimentare (chiloti, sutiene, body-uri, stockings, manusi) nu se accepta a fi returnate! Daca vorbim de pantaloni, fuste, rochii, pulovare, geci, paltoane, etc, acestea se pot returna legal in termen de 14-30 de zile conform legislatiei in vigoare, dar in anumite conditii ( cumparatorul suporta in totalitate cheltuielile cu transportul si isi asuma, ca acel produs sa fie in starea in care a fost primit, adica cu eticheta atasata, in ambalajul original. Daca la primirea returului, acest articol prezinta urma de fond de ten, miroase a parfum, are semne cum ca a fost agatat, sau mai grav, patat de anumite sosuri, uleiuri si urme cum ca s-a incercat curatarea lui in zona respectiva, cu respect se retine o anumita suma de bani sau chiar si integral, din ceea ce trebuia a fi restituit in cont bancar in termen de 10-14 zile conform legii.
Modalități de retur
1. Trimite-ne un email pe adresa contact@godeea.ro cu datele comenzii tale pentru a fi la curent cu returul tau. De asemenea trimite si contul tau IBAN pentru a-ti returna banii in cel mai scurt timp posibil.
2. De retur te vei ocupa tu, acesta fiind achitat de catre client. Poti alege ce curier doresti si noi il vom astepta la urmatoarea adresa: Bucuresti, sector 3, Drumul Gura Fagetului 107, ap.1; cod postal: 032601.
Tel: 0785 025090
3. Odata ce înregistrăm solicitarea ta de retur, te vom ține la curent cu statusul acesteia prin e-mail și/sau SMS despre statusul comenzii.
Fii fără grijă, te vom anunța în momentul în care returul ajunge la depozit.
După ce verificăm produsele pe care le-ai returnat, îți vom spune dacă toate condițiile de retur au fost îndeplinite.
Apoi te vom anunța în momentul în care îți restituim suma echivalentă returului tău.