Garanția Produselor
Vă rugăm să păstraţi factura care însoţeşte livrarea pentru cazul reclamaţiilor ulterioare. Acest certificat de garanţie vă acordă toate drepturile garantate de lege (Legea 449/2003, O.G. 21/1992, republicată). În cazul unei reclamaţii, godeea.ro poate înlocui produsul, dacă acesta este disponibil pe stoc.
În cazul în care nu este disponibil, clientului îi va fi rambursat preţul de cumpărare în perioada de timp stipulată prin lege calculată de la data primirii reclamaţiei scrise şi a produsului în cauză. Rezilierea contractului se face conform documentului Termeni şi condiţii postat pe site-ul Godeea. Pentru acordarea garanţiei, este necesară urmarea instrucţiunilor de mai jos.
Dacă aveţi întrebări sau sugestii referitoare la produsele Godeea, vă rugăm să ne contactaţi la numerul de telefon 0785 025 090, de luni până vineri între orele 12.00 - 18:00, sau prin e-mail la adresa atelier.godeea@gmail.com .
IMPORTANT:
Compoziţia, instrucţiunile de îngrijire şi pictogramele ce conţin instrucţiuni de curăţare şi întreţinere pentru produsul dumneavoastră se găsesc pe eticheta din interior. Acestea sunt instrucţiuni specifice pentru produsul dumneavoastră şi este obligatoriu să le consultaţi. Vă rugăm să consultaţi pictogramele de mai jos pentru informaţii.
Instrucţiuni de utilizare şi întreţinere pentru îmbrăcăminte:
Îmbrăcămintea trebuie spălată sau curăţată conform instrucţiunilor de pe eticheta din interior. Nu folosiţi produse de curăţare industrială. Vă rugăm respectaţi recomandările de pe etichetă referitoare la temperatură. Nu uscaţi produsul prin aşezarea acestuia direct pe surse de căldură (radiatoare electrice, sobe etc.). Feriţi produsul de obiecte care ar putea provoca rupturi, scămoşare, arsuri, perforaţii sau orice alte acţiuni fizice ce îi pot cauza daune. Godeea nu-şi asumă răspunderea pentru daune provocate de terţi precum societăţi care oferă servicii de curăţare profesională.
ATENŢIE!
Nu îndepărtaţi etichetele de pe produs! Absenţa acestora duce la invalidarea garanţiei.
Denumirea, modelul, codul de produs, data cumpărării, preţul şi adresa se regăsesc pe factura care le însoţeşte. Factura în original trebuie returnată împreună cu produsul pentru soluţionarea reclamaţiilor.